Sprzedaż na Amazon – co warto wiedzieć?

Aby znaleźć produkty do sprzedaży na Amazon, zacznij od zrobienia listy swoich potrzeb, chęci i pragnień. Na przykład, jeśli jesteś rodzicem w domu z małymi dziećmi i dzieckiem w drodze, możesz wymienić takie przedmioty jak pieluchy, chusteczki dla dzieci i preparaty dla dzieci jako możliwe produkty do sprzedaży. Możesz również szukać produktów, które są „gorącymi sprzedawcami” na Amazon, jak również produktów, które obecnie doświadczają wysokiej sprzedaży. Dodatkowo, możesz szukać produktów, które możesz znaleźć po niskich cenach lub za darmo. Na przykład, możesz sprawdzić książki w lokalnej bibliotece lub sprawdzić wyprzedaże na podwórku dla przedmiotów, które są nadal w dobrym stanie i sprzedają się za rozsądną cenę. Możesz również szukać przedmiotów, które możesz kupić luzem, ponieważ będziesz miał niższe koszty jednostkowe, a zatem wyższą marżę zysku na każdej pozycji.

Optymalizacja zdjęć produktów i listingów

Możesz stworzyć niesamowite listy na Amazon, ale jeśli twoje zdjęcia produktów są niskiej jakości, twoi potencjalni klienci prawdopodobnie nie kupią od ciebie. Możesz zrobić własne zdjęcia produktów lub zatrudnić profesjonalnego fotografa, który wykona wysokiej jakości zdjęcia. Alternatywnie, możesz użyć zdjęć stockowych z witryny z obrazami typu royalty-free, takiej jak shutterstock.com. Gdy masz już zdjęcia, możesz użyć funkcji „optymalizacji listy” Amazon, aby Twoja lista produktów wyglądała bardziej atrakcyjnie dla potencjalnych klientów. Możesz również zawrzeć wiadomość „buy box” na swojej liście produktów, która pozwala potencjalnym klientom wiedzieć, jak mogą kupić swój produkt. Więcej o sprzedaży na Amazon, znajdziesz na https://sempai.pl/blog/zacznij-sprzedawac-na-amazonie-poradnik-dla-poczatkujacych/.

Amazon FBA: Co to jest i dlaczego powinieneś się tym zainteresować

Amazon FBA (fulfillment by Amazon) to usługa, która pozwala na wysyłanie produktów do magazynu Amazon, który następnie pakuje i wysyła produkty do nabywców w Twoim imieniu. Płacisz opłatę za tę usługę, ale to również znacznie ułatwia życie jako sprzedawca. Dzięki FBA nie musisz martwić się o wysyłkę zamówień lub utrzymywanie zapasów na własną rękę. Będziesz mógł również znacznie szybciej wystawiać swoje przedmioty na sprzedaż. Jeśli jesteś nowym sprzedawcą, możesz zacząć od standardowej wysyłki, a następnie przejść do FBA po zbudowaniu pozytywnej reputacji sprzedawcy w Amazon.